بازي هاي هفته ششم ليگ برتر
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

بازي هاي هفته ششم ليگ برتر

هفته ششم ليگ برتر فوتبال بعد از وقفه‌اي دو هفته‌اي از پنج‌شنبه(فردا) از سر گرفته خواهد شد.

اين اولين هفته‌اي است که ليگ برتر پس از پايان ماه مبارک رمضان برگزار مي‌شود و اهالي فوتبال انتظار دارند همچنان تماشاگران حضور پرشوري در ورزشگاه‌ها داشته باشند.

برخي تيم‌ها نيز در همين تعطيلات کوتاه مدت کادر فني خود را تغيير دادند و برخي ديگر سعي کردند نقايص فني خود را به حداقل برسانند. نتيجه اين تغييرات و تلاش‌ها در اين هفته نمايان خواهد شد.
نگاهي به مسابقات اين هفته مي‌اندازيم:

*فجر سپاسي – سپاهان اصفهان؛ رويارويي پرحاشيه‌ها و کم حاشيه‌ها!

فجر سپاسي شيراز تعطيلات را هم بدون حاشيه پشت سرگذاشت و سرمربي اين تيم تلاش کرد بازيکنانش را به شرايط اول ليگ بازگرداند. کلانتري مي‌گويد بهتر از تيم‌هايي که هزينه‌ ميلياردي کرده‌اند نتيجه گرفته است. با اين حال فجر اگر مي‌خواهد در ليگ برتر ماندگار شود بايد دراين ديدار خانگي پيروز شود آن هم برابر سپاهاني که از نظر مهره و امکانات به هيچ عنوان با فجر قابل قياس نيست.

سپاهان اما تعطيلات پرحاشيه‌اي را سپري کرد. در پايان مسابقه مشخص مي‌شود که فجر بدون حاشيه بهتر تمرين کرده يا سپاهان پرامکانات که حاشيه‌هاي فراواني داشته است. فجر به همراه داماش گيلان ضعيف ترين خط حمله را دارد و بايد ديد اين خط حمله مي‌تواند خط دفاع مستحکم سپاهان را باز کند يا خير.


*شهرداري تبريز- راه آهن؛ شکست‌خورده‌ها برابر شهريار

شهرداري با شکست سنگين 5 بر يک در دربي تبريز و سقوط به رده پانزدهم جدول به تعطيلات ليگ رفت. اين تيم تنها برد خود را در اين فصل برابر پرسپوليس کسب کرده و بايد ديد يسيچ مي‌تواند تيم علي دايي را هم شکست دهد يا سير نزولي شهرداري با اين مربي کروات ادامه پيدا مي‌کند.

علي دايي که اين روزها مورد حمله کلامي مايلي‌کهن قرار گرفته و با سرپرست باشگاه پرسپوليس نيز بر سر مبلغ قراردادش جنگ رسانه‌اي جديدي را آغاز کرده، مي‌خواهد با يک برد ديگر وضعيت را به سود خود تغيير دهد. دايي که برخي به او لقب شهريار فوتبال ايران را داده‌اند اگر بتواند از تبريز سه امتياز بگيرد کار بزرگي کرده است.

*مس سرچشمه – شاهين بوشهر؛ شرفي 69 ساله به دنبال شکار شاهين

مس سرچشمه آخرين تيم جدول ليگ سرمربي خود را در تعطيلات برکنار کرد. احمد سنجري هنگام ترک مس گفت مطمئن است که شوک تغيير سرمربي در اين تيم جواب مثبت نخواهد داد. البته انتخاب سرمربي جديد هم حاشيه‌هاي زيادي براي اين باشگاه تازه به ليگ برترآمده داشت و به دليل قانون سقف سني، اصغر شرفي براي ثبت قراردادش با مشکلاتي مواجه شد. با اين حال مسئولان باشگاه مي‌گويند به اين مربي اعتقاد کامل دارند.

بايد ديد شرفي 69 ساله در اولين ديدارش مي‌تواند براي کرماني‌ها شاهين شکار کند يا نه. شاهين در 5 هفته اول ليگ نتايج قابل قبولي گرفت و توانست اولين شکست را هم به صباي صدرنشين تحميل کند.

*ذوب آهن – پرسپوليس؛ سرخپوشان مقابل مردان آهنين

ابراهيم‌زاده و استيلي هر دو از زمان اين بازي ناراضي هستند. اين دو مربي ارزشمندترين بازيکنان خود را در اين تعطيلات در اختيار نداشته‌اند و بدون ملي‌پوشانشان تمرين کرده‌اند. ذوب آهن قاسم حدادي‌فر هافبک سختکوش و پرتلاش خود را در ديدار با اندونزي به دليل مصدوميت از دست داد تا شرايطش نسبت به پرسپوليس بدتر به نظر برسد.

ابراهيم‌زاده و شاگردانش در حالي بايد اين بازي سنگين و دشوار را پشت سر بگذارند که شش روز بعد در کره جنوبي بايد به مصاف سامسونگ بروند و بازي سخت‌تري انتظار آنها را در سئول مي‌کشد.

مردان آهنين اصفهان اگر مي‌خواهند دوباره به فينال ليگ قهرمانان آسيا برسند بايد پرسپوليس که اکنون به آرامش رسيده را شکست دهند تا با روحيه بهتر به سئول سفر کنند.

سرخپوشان تهراني نيز براي جلب رضايت ميليون‌ها هوادارشان بايد از اين سد آهنين عبور کنند تا خود را حداقل به ميانه‌هاي جدول ليگ برسانند وگرنه امکان دارد پرسپوليس با استيلي دوباره به رده‌هاي آخر جدول سقوط کنند. سه امتياز در نصف جهان براي استيلي حکم کيميا را دارد به خصوص اينکه اين مسابقه در آستانه دربي پايتخت برگزار مي‌شود.

*نفت تهران – سايپا؛ نبرد تاکتيکي کم‌تماشاگرها

نفت تهران در اين فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و هفت امتيازي است شاگردان فرکي در هفته آخر سپاهان را در اصفهان شکست دادند تا اکنون با روحيه مضاعف به مصاف سايپا بروند. مجيد صالح نيز با شکست داماش توانست تيمش را به وضعيت مطلوبي برساند. جدال اين دو تيم کم تماشاگر اما خوب ليگ مي‌تواند از نظر فني يکي از بازي‌هاي جذاب ليگ باشد. نبرد تاکتيکي فرکي و صالح قابل توجه است.

*استقلال – تراکتورسازي تبريز؛ اوج هيجان در ورزشگاه آزادي

حساس‌ترين نبرد هفته در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود جايي که دو تيم اول و دوم جدول ليگ برابر هم صف آرايي خواهند کرد. استقلالي‌ها که در هفته پنجم توانسته‌اند فولاد قرمزپوش را در اهواز شکست دهند معتقدند پنجمين برد متوالي خود را برابر قرمزپوشان تراکتورسازي کسب مي‌کنند.
اين بازي جدا از جذابيت‌هاي فني که دارد حاشيه‌هاي ديدني هم مي‌تواند داشته باشد آنجايي که قلعه‌نويي برابر استقلال قرار مي‌گيرد. رويارويي امير حسين صادقي و سياوش اکبرپور با استقلالي‌ها نيز ديدني است. البته استقلال در اين بازي دو بازيکن ارزشمند خود را در اختيار ندارد. جاسم کرار مصدوم است و آندرانيک تيموريان محروم و وضعيت کيانوش رحمتي مصدوم نيز براي حضور در ترکيب اصلي تيم مشخص نيست. بنابراين استقلال تيمي بدون هافبک‌ دفاعي در اين مسابقه است که بايد به مصاف تراکتورسازي برود که مهدي کياني خود را به دليل درگيري با سرمربي در اختيار ندارد.

استقلال همانند پرسپوليس در اين بازي و در آستانه دربي 71 برد مي‌خواهد. اين هدفي است که نراکتورسازي و قلعه نويي هم آن را دنبال مي‌کنند تا به صدر جدول برسند.

جمعه همه انتظار نبرد زيبا و فوتبالي را از اين دو تيم دارند و اميدوارند تماشاگران دو تيم روي سکوها در اوج هيجان رفتار کنترل شده‌اي داشته باشند تا زيبايي‌هاي فوتبال از بين نرود.

*داماش گيلان – مس کرمان؛ چيروي قهرمان و پير در رشت

داماش و مس کرمان تيم‌هاي متمول و قعرنشين هستند. جذابيت اصلي اين بازي حضور بلاژويچ در مس است. اين پيرمرد کروات خيلي زود کري خواني را براي حريفان آغاز کرده و مي‌گويد چيرو يعني قهرمان. مربي تيم سوم جهان اين مرتبه بايد در رشت خودش را ثابت کند.

اگر چيرو در گيلان پيروز شود شايد زمينه برکناري مهدي دينورزاده سرمربي داماش را فراهم کند. بنابراين دينورزاده که به طور تلويحي ضرب الاجل را از مسئولان باشگاه‌اش شنيده براي بقا بايد سرمربي اسبق تيم ملي ايران که اکنون پيرتر شده را شکست دهد.

*نفت آبادان – فولاد؛ دربي جنوب براي اثبات شايستگي‌ها

غلامحسين پيرواني در نفت وضعيت با ثباتي ندارد و حتي برخي مي‌گويند اگر او نتواند در دربي خوزستان و مجيد جلالي و شاگردانش را شکست دهد بايد با سرمربيگري در ليگ برتر خداحافظي کند هر چند مسئولان نفت اعلام کرده‌اند که از اين مربي حمايت مي‌کنند. جلالي هم مي‌خواهد جايگاه تيمش را در جدول بهتر کند و براي برد، تيمش را به ميدان مي‌فرستد. اين دربي تماشايي و جذاب از کار درخواهد آمد.

* صباي قم – ملوان انزلي؛ فرصتي براي فراموشي شکست

صبا يا به تعبير عبدالله ويسي سرمربي اين تيم بارسلوناي ايران براي فراموشي شکست سنگين در بوشهر با تمام وجود برابر ملوان بازي به ميدان خواهد آمد. ويسي بعد از باخت در بوشهر سعي کرد منطقي با اين شکست برخورد کند اما ظاهرا برخي نقد‌ها او را آزرده خاطر کرده است.

ويسي اگر چه تيمش فراتر از انتظار نتيجه گرفته اما برخي آنقدر عليه اين مربي موضع گرفتند که او گفت قتل و جنايتي مرتکب نشده و در 5 مسابقه فقط يکبار شکست خورده است. او اکنون تلاش مي‌کند با يک برد دوباره همان مربي خندان ليگ شود اما حريفش ملوان سختکوش است که بازيکنانش تجربه بيشتري نسبت به بازيکنان گمنام صبا دارند.

برنامه مسابقات و اسامي داوران هفته ششم:

پنجشنبه17/6/90

مس سرچشمه-شاهین بوشهر-شهید باهنر-کرمان- ساعت :19:30
علیرضا اکبریان-محمدرضا امینی-مجید ویشگاهی-جمشید محمدی-ناظر:فریدون اصفهانیان-نماینده:هادی دزفولی

فجر شهید سپاسی-سپاهان-حافظیه-شیراز- ساعت: 17:30
شاهین حاج بابایی-صادق نوری-علیرضا کناری-پیمان فرخی مهر-ناظر:زاهد بحرینی-نماینده:نوذر رود نیل

شهرداری تبریز-راه آهن-یادگار امام (ره)-تبریز-ساعت: 19:10
فرشید افشار-محمدرضا منصوری-مصطفی فراهانی-سید مهدی سید علی-ناظر:غلامرضا بهروان-نماینده:محمد فتاحی

ذوب آهن-پرسپوليس-فولاد شهر-ساعت20
محمود رفیعی-بابک داوری-محسن فریمانی-قاسم واحدی-ناظر:جواد تقی پور-نماینده:آلبرت گری گوریان

جمعه 18/6/90
داماش –مس کرمان-عضدی-رشت-ساعت 19:00
احمد صالحی-محمدرضا ابوالفتحی-سعید قاسمی-غلامرضا مستقیم-ناظر:محمد پیروز مرام-نماینده:مصطفی شهبازی

نفت تهران-سایپا –دستگردی-تهران-ساعت 18:45
سعید فتاحی-رضا سخندان-مهدی الوندی-رضا کرمانشاهی-ناظر:ابراهیم میرزابیگی-نماینده:صادق صدیقی

صبای قم-ملوان-یادگار امام(ره)-قم-ساعت 20:00
غلامرضا جباری-علیرضا کهوری-سجاد طوری-رسول رهبرفام-ناظر:رضا غیاثی-نماینده:مباشری

استقلال-تراکتور سازی تبریز-آزادی-تهران-ساعت 18:45
محسن ترکی-حسن کامرانی فر-حسین خانبان-محمد ملکی-ناظر:ایرج نظری-نماینده:یدالله سلیمانی

نفت آبادان-فولاد خوزستان-تختی-ابادان-ساعت 20:00
سعید مظفری زاده-مرتضی کریمی-حسن یوسفی-اشکان خورشیدی-ناظر:عبدالله با عزم-نماینده:حسین شمس

*جدول ليگ برتر تا پايان هفته ششم

1- استقلال 13 امتياز
2- تراکتورسازي 12 امتياز
3- صباي قم 10 امتياز
4-شاهين بوشهر 8 امتياز
5- سپاهان 8 امتياز
6- ذوب آهن 8 امتياز
7- نفت تهران 8 امتياز
8- ملوان 7 امتياز
9- سايپا 7 امتياز
10 - فولاد 7 امتياز
11- راه آهن 6 امتياز
12- پرسپوليس 5 امتياز
13- نفت آبادان 5 امتياز
14 - فجرسپاسي 5 امتياز
15- شهرداري تبريز 5 امتياز
16- داماش 4 امتياز
17- مس کرمان يک امتياز
18- مس سرچشمه يک امتياز
 

منبع:www.varzesh3.com 


 


نظرات شما عزیزان:

آرش
ساعت11:59---1 مهر 1390
سلام با دو تا مطلب آپم
بدو بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

footballbimaze

مصطفي روني

footballbimaze

http://footballbimaze.loxblog.ir

فوتبال بيمزه

بازي هاي هفته ششم ليگ برتر

فوتبال بيمزه

تازه ترين اخبار فوتبال در فوتبال بيمزه تازه ترين اخبار فوتبال

فوتبال بيمزه

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog